Ponad 40 utworów kameralnych znajdzie się w programie prób w sezonie 2020 w Krzyżowej. O tym, które utwory zostaną zaprezentowane na koncercie zadecyduje dyrekcja artystyczna pod koniec okresu warsztatowego.
- Arno Babajanian, Trio fortepianowe fis-moll na skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- Grażyna Bacewicz, Trio na obój, skrzypce i wiolonczelę
- Kwintet fortepianowy nr 1 na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Béla Bartók, „Contrasts“ na skrzypce, klarnet i fortepian
- Amy Beach, Kwintet fortepianowy fis-moll, op. 67 na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Ludwig van Beethoven, Trio fortepianowe c-moll, op. 1 nr 3 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- Kwintet fortepianowy Es-dur, op. 16, w wersji na skrzypce, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Kwintet smyczkowy C-dur, op. 29 na dwoje skrzypiec, dwie altówki i wiolonczelę
- (arr. Gustav Mahler) Kwartet smyczkowy f-moll, op. 95, „Serioso“ na orkiestrę smyczkową
- „Große Fuge“ B-dur, op. 133, kwartet na dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę
- Kwartet smyczkowy F-dur, op. 135 na dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę
- Sonata wiolonczelowa D-dur, op. 102 nr 2 na wiolonczelę i fortepian
- Ernest Bloch, Concertino na flet, klarnet i fortepian
- Johannes Brahms, Kwintet fortepianowy f-moll, op. 34 na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Kwartet fortepianowy c-moll, op. 60 na skrzypce, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Johannes Brahms, Kwintet fortepianowy f-moll, op. 34 na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Kwartet fortepianowy c-moll, op. 60 na skrzypce, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Kwintet smyczkowy nr 1 F-dur, op. 88 na dwoje skrzypiec, dwie altówki i wiolonczelę
- Trio klarnetowe a-moll, op. 114, na klarnet, wiolonczelęi fortepian Adolf Busch Andante espressivo cis-moll (1952) na fortepian
- Adolf Busch, Andante espressivo cis-moll (1952) na fortepian
- Claude Debussy, Trio fortepianowe G-dur w wersji na flet, wiolonczelę i fortepian
- George Enescu, Kwartet fortepianowy nr 1 D-dur, op. 16 na skrzypce, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Josef Labor, Kwintet fortepianowy e-moll, op. 3 na skrzypce, altówkę, wiolonczelę, kontrabas i fortepian
- Szymon Laks, Kwintet fortepianowy (1967) na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian wg kwartetu smyczkowego nr 3, 1945 r.
- György Ligeti, „Hommages à Brahms“, trio na waltornię, skrzypce i fortepian
- Wolfgang Amadeus Mozart (arr. Johann Anton André), Kwartet klarnetowy B-dur, KV 317d na klarnet, skrzypce, altówkę i wiolonczelę na podstawie Sonaty skrzypcowej B-dur, KV 378
- Sonata D-dur, KV 448 na dwa fortepiany
- (arr. Peter Serkin) Sonata C-dur, KV 521 na flet, skrzypce, altówkę, wiolonczelę i kontrabas
- Krzysztof Penderecki, Ciaccona In memoriam Jana Pawła II, w wersji na skrzypce i altówkę
- Kwartet klarnetowy na skrzypce, altówkę, wiolonczelę i klarnet
- “Przerwana Myśl”, kwartet na dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę
- Sergej Prokofiev, “Przerwana Myśl”, kwartet na dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę
- Maurice Ravel, Trio fortepianowe a-moll (1914) na skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- Carl Reinecke, Trio a-moll, op. 188 na obój, waltornię i fortepian
- Camille Saint-Saëns, Kwintet fortepianowy a-moll, op. 14 na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
- Arnold Schönberg (arr. by Anton Webern), Symfonia kameralna nr 1 E-dur, op. 9 na flet, klarnet, skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- „Ein Stelldichein”, kwintet na obój, klarnet, skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- Franz Schubert, Trio fortepianowe Es-dur, D 929 na skrzypce, wiolonczelę i fortepian
- Erwin Schulhoff, Concertino na flet, altówkę i kontrabas
- Robert Schumann, „Märchenerzählungen“, op. 132, trio na klarnet, altówkę i fortepian
- Leo Smit, Trio na klarnet, altówkę i fortepian
- Richard Strauss (arr. Rudolf Leopold) „Metamorphosen”, septet na dwoje skrzypiec, dwie altówki, dwie wiolonczele i kontrabas
- Karol Szymanowski, Kwartet smyczkowy nr 2, op. 56 na dwoje skrzypiec, altówkę i wiolonczelę
- George Walker, Lyric for String