Partnerzy projektu: Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego, H2 Learning Ltd
Projekt skierowany jest do: nauczycieli, którzy są zainteresowani wsparciem procesu edukacji poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii i narzędzi cyfrowych
Termin realizacji: 1.04.2019 do 31.03.2020 r.
Projekt TIK-TAK! jest projektem grantowym ponadnarodowym realizowanym od kwietnia 2019 roku do końca marca 2020 roku w polsko-irlandzkim partnerstwie Fundacji „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego i Firmy H2 Learning z siedzibą w Dublinie. TIK- TAK! realizowany jest w ramach projektu Grupy Profesja Sp. z o.o. pt.: „Międzynarodowa współpraca się opłaca. Granty na komponent współpracy ponadnarodowej dla beneficjentów projektów standardowych realizowanych w zakresie celów tematycznych 8-11 współfinasowanych z EFS w ramach PO WER lub RPO w perspektywie finansowej 2014- 2020”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Głównym celem projektu TIK-TAK! jest wdrożenie nowego rozwiązania edukacyjnego poprzez wyposażenie kadry nauczycielskiej kształcenia ogólnego ze szkół podstawowych w umiejętność sprawnego wykorzystania narzędzi informacyjnokomunikacyjnych, w tym sprzętu TIK oraz aplikacji on-line w procesie edukacji, a tym samym podniesienie jakości kształcenia ogólnego. Projekt TIK-TAK! wzbogaca o komponent ponadnarodowy projekt standardowy pt. „Mozaika Edukacyjna” (RPDS.10.02.01-02-0107) realizowany od 1 września 2018 roku do 31 lipca 2020 roku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego, poddziałanie 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne. „Mozaika Edukacyjna” jest projektem partnerskim Fundacji „Krzyżowa”, Stowarzyszenia Civis Europae oraz organów prowadzących szkoły objęte wsparciem w ramach projektu (Gminę Miasto Świdnica, Gminę Lubin oraz Inspektorię Towarzystwa Salezjańskiego we Wrocławiu). Grupą docelową projektu TIK-TAK! będą szkoły, które są objęte wsparciem w ramach „Mozaiki Edukacyjnej”.